تولید آفتابگیر ماشین، آفتابگیر تبلیغاتی خودرو، آفتابگیر ماشین، آفتابگیر خودرو

مجموعه آفتابگیر خودرو (آفتابگیر کار) آفتابگیر ماشین با تولید انواع آفتابگیر تبلیغاتی ماشین و آفتابگیر تبلیغاتی خودرو با چاپ و کاور در رنگهای مختلف و سفارشی با کیفیت دوخت و چاپ درجه ۱ را تولید و به صورت تعداد و عمده عرضه می نماید.

آفتابگیر خودرو از آفتاب سوزان و گرمای مضرر نور خورشید در تابستان که به شیشه ی ماشین شما می تابد جلوگیری می کند. آفتابگیر ماشین یک وسیله ی ضروری و مورد نیاز برای هر خودرویی می باشد. نصب آفتابگیر بسیار آسان و راحت می باشد.

آماده همکاری و عقد قرارداد با سازمانها و شرکتها و تامین محصولات تبلیغاتی مرتبط با آفتابگیر ماشین (آفتابگیرکار) آفتابگیر خودرو و انواع هدایای تبلیغاتی دوختی و چاپی.

انواع آفتابگیر خودرو شامل: آفتابگیر شیشه جلو ماشین، آفتابگیر شیشه عقب ماشین،  آفتابگیر ماشین، رودری شیشه بغل، آفتابگیر رودری راننده، آفتابگیر خودرو، آفتابگیر ماشین،ساک خرید، کاور لباس ، پیشبند آشپزخانه، کیسه زباله تبلیغاتی ماشین، آفتابگیر، کاور کت و شلوار و سایه بان خودرو می باشد.

آفتابگیر هایی که در داخل ماشین یا خودرو قرار می گیرند فضای بسیار مناسبی برای تبلیغات آرم و برند اختصاصی و تجاری شما می باشد. آفتابگیر خودرو با ۱۶ سال سابقه تولید کیفیت و قیمت مناسب را تضمین می کند.

قیمت آفتابگیر ماشین

لیست مشتریان ما

گروه تولیدی (آفتابگیرکار) اقدام به تولید انواع آفتابگیر تبلیغاتی ماشین تحت عنوان برند aftabgircar کرده است که شامل محصولات:  آفتابگیر تبلیغاتی خودرو، آفتابگیر ماشین، آفتابگیر شیشه جلو، رودری بغل، آفتابگیر شیشه عقب خودرو،پرده عقب ماشین، آفتابگیر ، پرده عقب ماشین، رودری راننده، چاپ آفتابگیر خودرو،آفتاب گیر، آفتابگیر مربع، آفتابگیر خودرو، آفتابگیر تبلیغاتی ماشین،کاور آفتابگیر، کاور مانتو و لباس زنانه، کاور کت و شلوار، کیسه زباله تبلیغاتی خودرو، پیشبند تبلیغاتی آشپزخانه و انواع هدایای تبلیغاتی دیگر را تولید و با چاپ لوگو و برند شما به صورت عمده و با قیمت مناسب عرضه می نماید.تولید کننده انواع آفتابگیر خودرو با کاور و چاپ لوگوی شما،تولید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با چاپ در رنگهای مختلف آفتابگیر ماشین بهترین هدیه تبلیغاتی برای سازمان یا کسب و کار شما خواهد بود.

X
مشاوره رایگان
مشاوره و استعلام قیمت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟